FAQ - pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez Naszych klientów. Jeżeli nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie - skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

 

1. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

2. Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

4. Jakie występują formy dostawy?

5. Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

6. Ile zapłacę za przesyłkę?

7. Jak zapłacić za zamówienie?

8. Co to jest Przechowalnia?

9. Mam problem z zamówionym towarem. Co robić?

10. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

 

1. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Do każdego zakupionego produktu wystawiamy fakturę VAT. Dane do faktury VAT należy podać podczas rejestracji. Jeżeli dane do wysyłki są inne niż dane na fakturzę VAT prosimy o informację z Biurem Obsługi Klienta.

 

2. Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

O każdej zmianie statusu zamówienia przesyłać będziemy informacje na Twój adres email.

 

3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Czas oczekiwania zależy od czasu w jakim pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie. Zwykle dostawa zajmuje ok. 2-3 dni roboczych.

 

4. Jakie występują formy dostawy?

Wszystkie wysyłki realizowane są za pomocą firmy kurierskiej FEDEX.

 

5. Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

Oczywiście. Zamówienia można odbierać pon-pt w godz. 8-16 w siedzibie firmy. Dane kontaktowe dostępne w zakładce "Kontakt i dane firmy".

 

6. Ile zapłacę za przesyłkę?

Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi całkowitej wszystkich zamówionych produktów. Koszt przesyłki poznasz dodając kolejne produkty do koszyka.

 

7. Jak zapłacić za zamówienie?

Istnieją trzy sposoby zapłaty za produkty. W przypadku odbioru osobistego - gotówka, w przypadku wysyłki kurierem - płatność u kuriera lub przelew online. Przelewu online dokonasz w momencie składania zamówienia.

 

8. Co to jest Przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty nad którymi się zastanawiasz. Usługa ta dostępna jest tylko dla zalogowanych klientów. Podczas kolejnego zalogowania na swoje konto, produkty, które ostatnio przeglądałeś i dodałeś, zostaną zapamiętane.

 

9. Mam problem z zamówionym towarem. Co robić?

Jeżeli przesyłka, która do Ciebie dotarła ma fizyczne uszkodzenia, jest rozdarta lub otwarta, prosimy o pilny kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 501 453 600. Prosimy o spisanie protokołu szkody oraz zalecamy nieodbieranie przesyłki.

 

10. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zgodnie z obowiązującym prawem klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży bez podania przyczyny - szczegóły w Regulaminie Sklepu Internetowego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony